How to Prepare Academic Manuscripts for PublicationDr. Öğr. Üyesi Başak Can ve Doç. Dr. Ergin Bulut 25 Mart 2022 Saat: 16:00Seminer kaydını izlemek için tıklayın.
Life After MA / Post Graduation AdventuresAhmet Gülek ve Erim Kızıldere - Moderatör Burcu Arslan8 Nisan 2022 Saat 17:30
Life After PhD: Dissertation Writing Process / Postdoc ApplicationsDamla Aksel, Cansu Oranç ve Kerem Yıldırım - Moderatör Esra Öztürk22 Nisan 2022 Saat: 16:00
Effective Teaching/Presentation Skills and TechniquesHukuk Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ayşegül Buğra 26 Mart 2021Seminer kaydını izlemek için tıklayın
Challanges of graduate student life and approaching difficulties with self-compassion Aydan Toper 27 Ekim 2020
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.